Well & Done to powstała w 2012 roku firma oferująca nowe miejsca oraz usługi na warszawskim rynku gastronomicznym. W skład grupy wchodzą: Bistro Warszawa, Cafe Lorentz, Restauracja w Muzeum Narodowym w Warszawie, której otwarcie planowane jest na przełom listopada i grudnia br. oraz firma cateringowa Taste Time.
- Wychodzimy naprzeciw potrzebom zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych – mówią pomysłodawcy przedsięwzięcia Aleksandra Furmankiewicz i Norbert Kabaczyński - Oferujemy usługi lokali położonych w najbardziej prestiżowych częściach Warszawy: Restaurację Bistro Warszawa w sercu Starego Miasta, kawiarnię Cafe Lorentz na dziedzińcu im. Prof. Lorentza w Muzeum Narodowym oraz Restaurację w głównym gmachu Muzeum Narodowego w Warszawie. Propozycję Well & Done uzupełniają usługi firmy cateringowej Taste Time.
Zespół grupy Well & Done tworzą doświadczeni profesjonaliści, od kilku lat działający w branży gastronomicznej oraz eventowej przy obsłudze i organizacji zarówno przyjęć kameralnych, jak i wielkoformatowych. Misją firmy jest oferowanie klientom miejsc przyjaznych, a zarazem eleganckich, łączących zamiłowanie do kulinarnych wyzwań z artystycznym i historycznym klimatem lokali.
Miejsca wchodzące w skład grupy Well & Done są przystosowane do obsługi takich wydarzeń, jak: bankiety, konferencje, przyjęcia koktajlowe czy business lunche. Dodatkową atrakcję stanowi oprawa muzyczna - jak regularne koncerty odbywające się w Bistro Warszawa oraz letnia scena Cafe Lorentz.
Działania komunikacyjne grupy Well & Done zostały powierzone zespołowi Agencji Don’t Worry.
Więcej informacji na temat rezerwacji, organizacji eventów i usług specjalnych udziela Sales & Marketing Manager Well & Done, Dorota Horodyńska.
Mob.: + 48 606 699 199
E-mail: d.horodynska@wellanddone.pl
Strona w budowie: www.wellanddone.pl
Kontakt dla mediów:
Don’t Worry Creative Event & PR Agency
Malwina Sobótka
PR Specialist
Tel.: + 48 (22) 401 15 95
Mob. + 48 728 500 728
m.sobotka@dontworry.com.pl
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/marka-well-done-wkracza-na-rynek-gastronomiczny